verfijnde straat lamp - spirituel stockfoto's en -beelden

De RF-1200A is een automatische externe defibrillator (AED) die verlichting biedt bij een hartstilstand. AED's zijn gevoelig en gemakkelijk te gebruiken, trek gewoon aan de hendel en druk op start. Deze AED's reizen met u mee in de vorm van een koord, zodat u ze overal mee naartoe kunt nemen.

Hartstilstand is een aandoening waarbij het ritme van de hartslag wordt onderbroken en het hart het bloed niet rondpompt. De organen krijgen geen zuurstof en werken mogelijk niet goed. U moet de aandoening serieus behandelen om verdere schade te voorkomen. Bij een hartstilstand kunt u zonder waarschuwing een AED gebruiken. Voordat u de defibrillator gebruikt, moet u ervoor zorgen dat u de tegenhanger hebt gecontroleerd van elke persoon die deze mogelijk zou kunnen gebruiken. Voor kinderen en zuigelingen moet u het op advies van een arts toedienen.

De meest voorkomende problemen zijn plotselinge hartstilstand, ademhalingsfalen, beroerte en ernstige bloedingen. Hartstilstand is de aandoening waarbij het hart stopt met het rondpompen van bloed. Dit gebeurt meestal wanneer de bloedstroom naar het hart een paar minuten of seconden stopt. Andere veel voorkomende symptomen die kunnen wijzen op een hartstilstand zijn bewusteloosheid, braken, duizeligheid, koude handen en voeten en een platte plek op de borst.

Een beroerte treedt op wanneer er een blokkering van de bloedtoevoer naar de hersenen is en wordt veroorzaakt door de vorming van bloedstolsels. Een beroerte kan leiden tot verlamming van het gezicht, de nek, handen en voeten. De vorm van een beroerte is in de eerste plaats afhankelijk van de hoeveelheid bloed die verloren gaat en de toestand van de patiënt. Ten slotte is het gebruikelijk bij oudere patiënten.

Defibrillatorelektroden worden gebruikt om een ​​hartstilstand te behandelen. Ze zijn de EHBO-doos van het gezin en hebben de kracht om een ​​leven te redden. Een AED is de draagbare apparatuur die een leven kan redden. Volgens de Health Insurance Portability andione (HIPAA) moet u een privacybeleid hebben en alle medische dossiers van uw patiënten op een veilige plaats bewaren. Een medische zorgverlener zal de patiënt gestadig observeren totdat medische hulpdiensten hem te hulp komen.

U kunt RF-1200A gecertificeerde defibrillatorelektroden zonder toezicht kopen bij een leverancier van medische apparatuur. De geïntegreerde voordelen van handmatige en geautomatiseerde defibrillatie vormen een perfect voorbeeld. Het kan ieders keuze zijn of het klein of groot is, draagbaar of niet draagbaar, schudden of niet schudden en of het geurloos of niet geurloos is.